Err.. ni blog ape sebenarnya ye?

Keperluan terhadap muzik
Hi! Blog ni first publish bulan Disember 2009, dan perlahan-lahan merangkak menjadi blog yang masih belum dikenali ramai tapi ntah kenapa, ramai yang guna yahoo search sure jumpa blog nih.

Secara teori, blog nih muncul atas idea untuk berkongsi lirik dan sampel lagu terbaru dan top kepada semua peminat muzik.

Senang jer, dengar radio, nak muzik, dah download, nak nyanyi kene ada lirik. Lepas tu mesti nak tengok muzik video juga kalau ada. Normal.

Bagaimana menjadi sebahagian dari blog kiut ni?
Kalau awak nak rasa menjadi sebahagian dari blog ni, awak boleh selalu munculkan diri kat blog ni. Minta lagu, share lagu buat saya (pemilik blog) happy, ataupun kalau tetibe blog ni ramai, chat ramai-ramai pun best gak. Barula happening.

Ape-ape pun, asas blog ni untuk riang bergembira, tak gaduh dan saling menghormati antara semua. Advance, kalau rasa nak jadi lebih daripada sekadar pengunjung, emel-kan permintaan anda untuk mennjadi guest poster blog ni (blogger kan bagi lebih dari seorang post isi blog).

Hurm... excited tak? Nak cari lagu skrg? Sebelum tu bawah ni ada beberapa tips untuk guna blog ni semaksimum mungkin:
Tips 1. Sila enable windows media player plugin untuk dengar radio streaming. Biarkan blog ni terpasang untuk dengar lagu non-stop.
Tips 2. Chat dengan rakan-rakan kat ruang chat.
Tips 3. Kpd Blogger, Twitterer etc Kalau nak, leh tinggalkan jejak dalam ruang pengikut sebelah kanan nih.
Tips 4. Bawah setiap lagu ada pautan untuk simpan lagu ni dalam web sosial lain, ataupun kongsikan dalam facebook ker myspace ker, ataupun guna perkhidmatan sms pc-to-phone untuk hantar pada kawan lain yang sekarang mungkin tengah bosan.
Tips 5. Bawah tu juga ada RSS, untuk awak semua kiranya langgan samada melalui RSS Reader (eg: Google reader) ataupun melalui email, jadi setiap update blog ni akan terus dihantar laju pada awak, satu pun takkan terlepas. Cuma pastikan pada email set jangan termasuk dalam box spam pula.

PERINGATAN:
Semua bahan dan links yang dijumpai/dikongsi di blog ni telah terdapat di internet dan hasil carian admin blog. Tiada satupun bahan yang di hoskan/upload oleh admin blog ni!

Link downloads diberi untuk tujuan sampel, percubaan semata-mata dan anda yang downlaoad harus delete semuanya dalam masa 24 jam selepas download selesai. Blog download lagu ni tidak bertanggungjawab atas cara dan akibat penggunaan kandungan di blog ini.

Blog ni juga menyarankan anda untuk menyokong usaha penyanyi dengan membeli lagu-lagu mereka. Kalau dah suka, sila beli yang original, confirm berkualiti.

No comments:

Post a Comment

Uhu, bila dapat post best, mesti excited nak komen kan? So apakata you all comment tentang lagu/band atas ni. Semua la lagu ni best ker.., ni your love song ke.. ape. Sukati. Seronok gak baca komen kalo ada. Harap jangan pakai anonymous, guna 'name/url' tulis nama samaran macam gaga ker, jojo ke siapa k.